Vlinders Holistische Kindertherapie
Heb je vragen of wil je uw kind aanmelden? Bel of mail via onderstaande gegevens of vul het aanmeldformulier op de website in.
ln.tkhsrednilv@acissej06 – 23051316
Prins Hendrikstraat 16
6521 AW Nijmegen
Bereikbaar met openbaar vervoer en met de auto (betaald parkeren). Het pand is toegankelijk voor rolstoel.
Informatie
Algemene Voorwaarden
In dit document (PDF, 0,5MB) kunt u onze algemene voorwaarden inzien.
Annuleringsvoorwaarden
Afspraken dienen – ongeacht de reden – uiterlijk 24 uur van te voren geannuleerd te worden. Bij annulering binnen de 24 uur, of afwezigheid op de geplande afspraak zonder bericht, wordt de gereserveerde tijd voor de sessie volledig in rekening gebracht. Te laat komen bij een afspraak geeft geen extra tijd op het einde.
Privacy- en cookiebeleid
Op deze pagina kunt u ons beleid inzien (opent in nieuw venster).
De wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (WKKGZ)
Een wet die het voor jou als cliënt makkelijk maakt om een klacht te kunnen indienen zonder van het kastje naar de muur te worden gestuurd en voor de zorgverlener om zich te kunnen verbeteren en te leren.
Waar mensen werken kunnen er misverstanden ontstaan, ik wil dat je weet dat dit niet mijn intentie is. Mocht je feedback voor me hebben of ergens niet tevreden over zijn, dan verneem ik dat graag van je. Wil je meer weten over welke rechten je hebt en hoe de klachtenprocedure is opgezet lees je hieronder de viertal te onderscheiden stappen.
- Een klacht maak je in eerste instantie bespreekbaar bij mij.
- Leidt dit niet tot een oplossing dan neem je contact op met mijn beroepsvereniging. Je kunt gebruik maken van het klachtenformulier en klachtenreglement op de website www.vivnederland.nl.
- Mijn beroepsvereniging brengt je in contact met een onafhankelijke klachtfunctionaris. De onafhankelijke klachtenfunctionaris onderzoekt onder andere de mogelijkheden om tot een oplossing te komen.
- Indien de onafhankelijke klachtfunctionaris er niet in slaagt te bemiddelen, kun je ervoor kiezen om je klacht voor te leggen aan een geschillencommissie. Hier vind je de procedure en verdere informatie zoals de kosten https://www.camcoop.nl/
Als de geschillencommissie een uitspraak doet dan wordt deze uitspraak geanonimiseerd
gepubliceerd, zodat de opgedane ervaring gedeeld wordt en elke zorgverlener er kennis van kan
nemen.
Mocht je vragen hebben over de procedure of de verschillende instanties die hiermee van doen hebben, hoor ik dat graag.
Via deze link vind je mijn registratie bij de geschillencommissie https://www.camcoop.nl/
Meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling
Huiselijk geweld is van alle tijden. In deze periode zijn we vaker thuis. Veel mensen maken zich zorgen en gezinsleden brengen meer tijd met elkaar door. In sommige situaties lopen de spanningen thuis op, waardoor huiselijk geweld kan toenemen.
Weet dat je in mijn praktijk altijd terecht kunt voor advies, hulp of om je verhaal kwijt te kunnen. We kijken samen welke hulp er voor jou het beste is, hiervoor hanteren we de meldcode en signaalkaart. Het is onze professionele norm om melding te doen bij Veilig Thuis als er vermoedens zijn van acute en structurele onveiligheid.
Dit alles om jou de beste hulp te bieden die op dit moment het beste bij je past.